Om meg

Bildet mitt
Jeg er ei dame fra Åmot i Modum som er veldig interessert i håndarbeide. Har alltid likt å strikke og brodere, men de siste åra har det gått mest i strikking. Jeg liker å prøve meg på små og store prosjekter. Arbeidene havner stort sett hjemme hos familie og venner. Ser du noe du liker? Ta gjerne kontakt, så kan jeg lage på bestilling! Denne bloggen blir nok mest prega av strikkeprosjektene mine, men det vil nok av og til også "snike seg inn" andre ting jeg driver med.

søndag 8. april 2012

TURKIS DAMEGENSER

Denne genseren er lik den jeg strikket i rosa.  I mellomtiden har jeg også strikket en i vårgrønn til niesa mi.  Det var meningen at jeg skulle ha den her sjøl, for jeg liker både fargen og fasongen på genseren veldig godt, men jeg synes den ble litt for stor for meg.  Da får jeg gå i gang med å strikke enda en, men det gjør ingenting, for den strikkes i løpet av 4-5 dager.  Er jo bare rettstrikk og raglanfelling, så det er ikke noe hokus pokus.  Da trur jeg at jeg velger enda en ny farge.  Kanskje rødt eller korall, for det er også "mine farger".  Er det noen som vil kjøpe den her genseren, er det bare å ta kontakt.

1 kommentar: