Om meg

Bildet mitt
Jeg er ei dame fra Åmot i Modum som er veldig interessert i håndarbeide. Har alltid likt å strikke og brodere, men de siste åra har det gått mest i strikking. Jeg liker å prøve meg på små og store prosjekter. Arbeidene havner stort sett hjemme hos familie og venner. Ser du noe du liker? Ta gjerne kontakt, så kan jeg lage på bestilling! Denne bloggen blir nok mest prega av strikkeprosjektene mine, men det vil nok av og til også "snike seg inn" andre ting jeg driver med.

søndag 2. mars 2014

FASTELAVN

Fastelavn er synonymt med baking av boller.  Jeg har min faste oppskrift som jeg bruker, men idag tidlig så jeg ei ny oppskrift på Facebook som jeg tenkte jeg ville prøve. Ingrediensene var nesten de samme, men jeg bruker både å forheve og etterheve og her skulle bollene trilles ut med en gang og kun etterheves. Altså ville tiden jeg bruker til bakingen reduseres en del.  Oppskriften på bollene finner du her

Bollene ble kjempegode:-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar