Om meg

Bildet mitt
Jeg er ei dame fra Åmot i Modum som er veldig interessert i håndarbeide. Har alltid likt å strikke og brodere, men de siste åra har det gått mest i strikking. Jeg liker å prøve meg på små og store prosjekter. Arbeidene havner stort sett hjemme hos familie og venner. Ser du noe du liker? Ta gjerne kontakt, så kan jeg lage på bestilling! Denne bloggen blir nok mest prega av strikkeprosjektene mine, men det vil nok av og til også "snike seg inn" andre ting jeg driver med.

mandag 30. juli 2012

LENGE SIDEN SIST

Det er evig lenge siden jeg sist la ut noe her på bloggen min.  Jeg har vært travelt opptatt fra rett
etter 17. mai og fram til nå, så det har ikke blitt veldig mye tid til håndarbeide.  Min eldste datter med familie har kjøpt seg nytt hus og hver ledig stund har gått med til å hjelpe dem med oppussing.  Nå har de forøvrig flytta inn og jeg har igjen overskudd til å kose meg med strikkinga mi. 

Bildet over viser kjøkkenkroken i det nyoppussa huset deres der jeg på bestilling har strikka tre puter og trekk til en gammel puff.  Ble en veldig koselig krok synes jeg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar