Om meg

Bildet mitt
Jeg er ei dame fra Åmot i Modum som er veldig interessert i håndarbeide. Har alltid likt å strikke og brodere, men de siste åra har det gått mest i strikking. Jeg liker å prøve meg på små og store prosjekter. Arbeidene havner stort sett hjemme hos familie og venner. Ser du noe du liker? Ta gjerne kontakt, så kan jeg lage på bestilling! Denne bloggen blir nok mest prega av strikkeprosjektene mine, men det vil nok av og til også "snike seg inn" andre ting jeg driver med.

onsdag 21. mars 2012

BARNEGENSER MED STRIPE-EFFEKT

Nå er endelig genseren til barnebarnet mitt ferdig.  Hun skal få den når hun kommer hit på fredag.  Er spent på om hun liker den og om den passer i størrelsen.  Jeg har gjort noen få forandring fra det opprinnelige mønsteret som står i Pt Design sitt mønsterhefte nr. 111.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar