Om meg

Bildet mitt
Jeg er ei dame fra Åmot i Modum som er veldig interessert i håndarbeide. Har alltid likt å strikke og brodere, men de siste åra har det gått mest i strikking. Jeg liker å prøve meg på små og store prosjekter. Arbeidene havner stort sett hjemme hos familie og venner. Ser du noe du liker? Ta gjerne kontakt, så kan jeg lage på bestilling! Denne bloggen blir nok mest prega av strikkeprosjektene mine, men det vil nok av og til også "snike seg inn" andre ting jeg driver med.

fredag 23. mars 2012

ROSA DAMEGENSER

Hilde, den eldste datteren min bestilte den her genseren av meg.  Hullborden øverst pynter veldig opp.
Genseren ble kjempefin og bløt i og med at det er strikket med en tynn tråd av pusegarn sammen med bomullsgarnet.  Mønsteret er å finne i Pt Design sitt hefte nr. 112.  Jeg hadde bestemt meg for å strikke en lik genser til meg selv i turkis, men har i mellomtiden fått bestilling på en i grønn, så da får jeg strikke den først. Bruker ikke mer enn ca en uke på en slik genser.

2 kommentarer:

  1. Kjempelekker altså! Kanskje jeg må bestille en sånn også...

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare si ifra så strikker jeg til deg:-))

      Slett