Om meg

Bildet mitt
Jeg er ei dame fra Åmot i Modum som er veldig interessert i håndarbeide. Har alltid likt å strikke og brodere, men de siste åra har det gått mest i strikking. Jeg liker å prøve meg på små og store prosjekter. Arbeidene havner stort sett hjemme hos familie og venner. Ser du noe du liker? Ta gjerne kontakt, så kan jeg lage på bestilling! Denne bloggen blir nok mest prega av strikkeprosjektene mine, men det vil nok av og til også "snike seg inn" andre ting jeg driver med.

mandag 5. mars 2012

VEST MD PELSKANT



















Denne vesten er strikket i relativt tynt ullgarn.  Siden det bare er rettstrikking, er den ganske rask å strikke.  Hetta pynter opp og pelskanten rundt gjør "susen".  Det som tok mest tid, var å sy på pelskanten.  Jeg har strikket en maken vest i brunt og med brun pelskant.  Eldstedatteren har fått begge vestene og har fått mye skryt av dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar