Om meg

Bildet mitt
Jeg er ei dame fra Åmot i Modum som er veldig interessert i håndarbeide. Har alltid likt å strikke og brodere, men de siste åra har det gått mest i strikking. Jeg liker å prøve meg på små og store prosjekter. Arbeidene havner stort sett hjemme hos familie og venner. Ser du noe du liker? Ta gjerne kontakt, så kan jeg lage på bestilling! Denne bloggen blir nok mest prega av strikkeprosjektene mine, men det vil nok av og til også "snike seg inn" andre ting jeg driver med.

søndag 18. mars 2012

PUTE MED MOTIV AV ELG

Vi har vært med svoger og svigerinne på hytta deres på Blefjell i helga og dette var hva jeg hadde med til dem!  Elg-motivet fant jeg i et hefte med oppskrifter.  Jeg har bare forstørret det.  Puta passa perfekt inn på hytta deres både når det gjelder stil og farger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar