Om meg

Bildet mitt
Jeg er ei dame fra Åmot i Modum som er veldig interessert i håndarbeide. Har alltid likt å strikke og brodere, men de siste åra har det gått mest i strikking. Jeg liker å prøve meg på små og store prosjekter. Arbeidene havner stort sett hjemme hos familie og venner. Ser du noe du liker? Ta gjerne kontakt, så kan jeg lage på bestilling! Denne bloggen blir nok mest prega av strikkeprosjektene mine, men det vil nok av og til også "snike seg inn" andre ting jeg driver med.

onsdag 7. mars 2012

PUTER MED HJERTE



Disse er kjemperaske å strikke.  Rettstrikk fram og tilbake så det blir riller.  Har tvinna ei snor i svart som jeg har sydd på i kantene på puta i hvitt med svart hjerte. På begge putene har jeg laget dusker i hjørnene for å pynte dem opp litt.  Den lilla puta er til ei lita frøken som elsker lilla :-))

2 kommentarer:

  1. Velkommen til blogglandia, her er det gøy å være! :o)
    Kjempefine puter du strikker!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Siv:-)) Satser på at jeg får bygget opp bloggen mer etter hvert. Håndarbeide er i hvert fall helt topp og jeg kunne ikke klart meg uten!

      Slett