Om meg

Bildet mitt
Jeg er ei dame fra Åmot i Modum som er veldig interessert i håndarbeide. Har alltid likt å strikke og brodere, men de siste åra har det gått mest i strikking. Jeg liker å prøve meg på små og store prosjekter. Arbeidene havner stort sett hjemme hos familie og venner. Ser du noe du liker? Ta gjerne kontakt, så kan jeg lage på bestilling! Denne bloggen blir nok mest prega av strikkeprosjektene mine, men det vil nok av og til også "snike seg inn" andre ting jeg driver med.

mandag 5. mars 2012

TUNIKA MED FANAMØNSTER


Hilde, den eldste datteren min kom og viste meg et bilde av en tunika/kjole hun hadde sett et sted på nett
 og lurte på om jeg kunne strikke noe lignende til henne.  Det kunne selvsagt mor!  Her har jeg kombinert     grunnmønsteret til en enfarget tunika og fana-mønsteret.på "bærestykket".  Resultatet ble jeg veldig fornøyd med!  Har også strikket strømper i fana-mønsteret som kan bli brukt sammen med tunikaen hvis det passer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar